In een ideale wereld zou uw personeel moeiteloos met elkaar kunnen opschieten, hard kunnen werken aan gemeenschappelijke doelen en de drama’s buiten de deur kunnen laten. In werkelijkheid betekent nauw samenwerken in een klein team dat incidentele conflicten onvermijdelijk zijn, vooral in een uitdagend beroep als tandarts. Maar wat gebeurt er als die incidentele meningsverschillen uitgroeien tot regelmatige botsingen?
Educatieve inhoud
De uitoefening van het tandartsenvak kan voor de arts fysieke en emotionele pijn met zich meebrengen. Maar hoewel u pijnbeheer de topprioriteit geeft als het om uw patiënten gaat, blijft uw eigen pijn vaak onbehandeld, met alle gevolgen van dien. We delen in dit artikel enkele op feiten gebaseerde strategieën om tandartsen te helpen zichzelf ook van pijn te vrijwaren, zoals de doelstelling bij hun patiënten.
Een goed onderhoude online reputatie is een kans om uw vaardigheden als tandarts onder de aandacht te brengen en de economische prestaties van uw tandartspraktijk te verbeteren.
Bij het zoeken (en behouden) van de beste tandartsassistenten volstaat het niet langer om zich te beperken tot de traditionele (extra)legale voordelen voor het personeel. Het gaat erom een nieuwe managementfilosofie te belichamen die uw medewerkers zingeving op het werk geeft en tegelijk uw patiënten een hoogkwalitatieve zorg biedt. In dit artikel komt u te weten wat u nodig hebt om een zorgende manager te worden.
Aangenomen wordt dat ten minste 48% van de Britse bevolking in meer of mindere mate last heeft van tandartsangst.1 Voor patiënten kan dit leiden tot het vermijden van behandelingen, ongecontroleerde ziekteprogressie en nadelige gevolgen voor de orale gezondheid.2